.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار اوکراین به غرب: دوران صلح در اروپا به سر آمده است
وزیر خارجه اوکراین از شرکای غربی این کشور خواست تولید سلاح و مهمات را افزایش دهند.
هشدار اوکراین به غرب: دوران صلح در اروپا به سر آمده است

«دوره صلح در اروپا به سر آمده است» وزیر خارجه اوکراین دیمیتری کولبا این اظهارات را در کنفرانس امنیتی مونیخ مطرح کرد و از شرکای غربی کی‌یف خواست تولیدات نظامی خود را افزایش دهند. 

 

براساس گزارش آناتولی، کولبا گفت، خطاب به کسانی که نمی‌خواهند پولی برای تولید تسلیحات هزینه کنند می‌گویم که دوران صلح در اروپا به سر آمده است.

 

وی با اشاره به کمبود تسلیحات و مهمات در ارتش اوکراین گفت «اگر چه پهپادها به بخش بزرگی از بازی تبدیل شده‌اند» اما آنها نیاز بیشتری به گلوله‌های توپخانه دارند و پهپادها جای توپخانه را نمی‌گیرند.

 

کولبا در ادامه با اشاره به اینکه اوکراین تولید هر چیزی را که می‌تواند افزایش داده است، از شرکای اوکراین خواست تا تولید را افزایش دهند و در خطوط تولید جدید سرمایه‌گذاری کنند.

 

وزیر خارجه اوکراین همچنین بر ایجاد یک برنامه مشترک تولید صنایع دفاعی میان اروپا و ناتو تاکید کرد.

 

ارتش اوکراین روز گذشته پس از ماهها مقاومت از شهر راهبردی آودیوکا در دونتسک عقب نشینی کرد و علت آن را کمبود سلاح و مهمات خواند. 

 

رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا جو بایدن، انفعال کنگره در تصویب بودجه بیشتر برای اوکراین را عامل عقب‌نشینی ارتش اوکراین از شهر کلیدی «آودیوکا» توصیف کرد.

 

علی‌رغم آن‌که در هفته‌های اخیر، مقام‌های اوکراین بارها از کمبود مهمات و تسلیحات نظامی گله‌مند شده بودند اما جمهوری‌خواهان کنگره حاضر نشدند کمک‌های نظامی بیشتری به اوکراین ارسال شود.

 

کولبا در پایان گفت: «هر بارکه سربازان اوکراینی به دلیل کمبود مهمات از یک شهر اوکراینی عقب نشینی می کنند، به این فکر کنید که سربازان روسی چند کیلومتر به شهرهای شما نزدیک تر می شوند».


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.